استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

 وکیل دی.آی.اس، یکی از مالکان نیمار:بارسا به من 4میلیون یورو پیشنهاد کرد تا ساکت شوم

 

 

 

بارسا این پیشنهاد را ازطریق آندره کوری که برای باشگاه بارسا کار می کند به ما ارائه کردند. به من گفته شد که بدین ترتیب و با دریافت این پول همه چیز را تمام کنم

 

روبرتو مورنو، وکیل شرکت دی.آی.اس مالک بخشی از حقوق نیمار در زمانی که او در سانتوس توپ می زد در گفت و گو با شبکه رادیویی لا سارسا به افشا گری پرداخته است. او که این روزها قصد دارد تا برای افشای برخی حقایق در مورد مبلغ پرداختی از سوی بارسلونا برای انتقال نیمار به این تیم، با باشگاه کاتالان وارد نبردی قضایی شود، اعلام کرده که سران بارسا قصد داشتند تا با رشوه دادن، او را ساکت کرده و از ادامه بررسی این پرونده منصرف نمایند.

 

آقای مورنو در صحبت هایی دراین باره گفت:« سران بارسلونا به من پیشنهاد کردند تا 4 میلیون یورو به من بپردازند تا ما ساکت شویم و هیچ شکایتی نکنیم. آنها این پیشنهاد را از طریق آندره کوری که برای باشگاه بارسلونا کار می کند به ما ارائه کردند. بارسا به من چنین پیشنهادی داد و به من گفته شد که بدین ترتیب و با دریافت  این پول همه چیز را تمام کنم.»

 

مورنو چندی پیش در گفت و گو با روزنامه آ.اس در این باره گفته بود:« شرکت دی.آی.اس شکایتی قضایی علیه بارسلونا، نیمار، سانتوس و واگنر ریبه یرو، مدیربرنامه های نیمار ترتیب داده است. ما این شکایت را در برزیل ارائه کردیم و حالا پرونده آن به دادگاه قضایی اسپانیا کشیده خواهد شد. حالا این پرونده به اسپانیا ارسال می شود.»

 

  آقای مورنو در ادامه صحبت هایش با اشاره به استعفای ناگهانی ساندرو روسل  از سمت ریاست بارسلونا گفت:« اگر هیچ مشکلی وجود نداشت و روسل ریگی به کفشش نداشت، پس چرا استعفا داد؟ این خیلی عجیب است. ما 40% از حق انتقال نیمار را می خواهیم.حس می کنیم که نیمارو پدرش سر ما کلاه گذاشته اند. این خیلی حقه بازانه وناراحت کننده است. ما لطف و محبت زیادی به پدر نیمار داشتیم  و به او و خانواده اش کمک های زیادی کردیم. پیشنهاد رئال مادرید برای جذب نیمار خیلی بیشتر از پیشنهاد بارسا بود. اما از ما برای حضور در هیچ یک از مذاکرات برسرنیمار با سران بارسا و یا رئال مادرید دعوت نشد. همه چیز را از ما مخفی کرده و پنهانی همه کارها را انجام دادند.»

 

این در حالی است که این روزها جنجال بر سر رقم انتقال نیمار به باشگاه کاتالان همچنان ادامه دارد. بعد از تصمیم یکی از شرکای باشگاه بارسا برای شکایت از ساندرو روسل درمورد ابهامات موجود بود که روسل از سمت خود استعفا داد ولی گویا این بحران حالا وارد فاز تازه ای شده است.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان